22 agosto 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Dissabte 22 d'agost aquest mati desprès d'esmorzar hem anat Miren i jo a SCV al "mercadillo" a comprar fruita com cada cap de setmana. Avui es veia molta mes gent que altres caps de setmana i el pàrking municipal estava mon ple i amb molt mes moviment. Me quedat al buga escoltant la radio amb les portes obertes i passant calor to i així que estava a l'ombra d'un arbre

Quan m'ha trucat la Miren he baixat a recollirla iu hem anat cap el forn de Sauleda al Polígon dels Verns. Un cop a casa m'he posat el nou banyador, desprès de tallar la bossa porta collons perquè no hem deixava respirar, i en la piscina he fet 40 minuts d'exercicis de tota mena. Ara hem fa mal tot el cul i tinc les potes en garratibades supòs de punx etes.

Desprès de dinar m'he estirat al llit a llegir una mica del Millenium 3 i quan m'he atipat d'emprenyar m'he sortit a pendre una mica la fresca al porxo. M'he fet un ness desca intenss i m'he manxat la pasta que va portar la fillola Eva desda Alemanya. He deixat el pot buit a la nevera perquè "no perdi el color" ja ja ja

Ara llegir una mica el rètols grossos de la pressa digital, veure com va la pesca, i escriure aquest TBO

Conca ahir dissabte tenia el “sistema caigut” no vaig poder ni guardar l'escrit del dia, sort que el tenia en odt corregit i tot i aprofito per afegir-li el diumenge. M'he aixecat molt neguitós pel problema “d'evacuació” i perquè quan hem despertava somnigeixant amb Millenium 3 que hem produïx com una mena d'angoixa tot i que llegeixo a base de 30+30+30 o sigui 30 paginàs del començament, 30 del mitg i altre trenta cap el final. Desprès de fer un parell d'estiraments amb les gomes he esmorzat i pres la coleccio de píndoles anant a pendre una mica el sol al porxo mentres Núria tenia damunt la neta que esta feta una comedianta fent ganyotes i algunes rialles. Com li feia nosa el resol li hem posat las ulleres de sol de Paco i amb elles posades posades hi hauria els ulls i feia rialles. Una pallassa i uns avis babaus.

Quan m'he cansat de pendre el sol a les cames me posat el banyador i he fet 45 minuts d'exercissis a la piscina, sobretot molt caminar inclús mes de la mitat de l'estona sense agafarme a lloc. Hem feia aquet mati mal el cul i pesaven les cames, ara mes. No se si es que estic en garratibat de la parèsia o de les punxe tes.

Desprès de dinar una estona de migdiada llegint una mica i escoltant musica clasica al ipod i

No hay comentarios: