18 agosto 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Avui diumenge 16 d'agost s'aixecat la “veda” a las set del mati els boscos dels voltants semblaven el Vietnam, un espetec de trets de collons i com que amb aquesta hora no Esperan trobar ningú pel lloc s'apropen als nuclis habitats fet que este prohibit; cap enllà les deu ja estaven mes lluny i quan a apreta ba el sol han plegat i no els ha sentit mes.

M'aixecat bastant fotut ja que ahir no vaig pogué anar be al WC i tenia ressentit l'anus i els tendons dels malucs, desprès d'esmorzar he provat i he tingut èxit malgrat que el sistema nerviós m'ha deixat mitg bloqueixades les cames quan estava assegut. Quan ha passat tot he fet 35 minuts d'exercicis damunt del llit be tot i que me quedat adormit panxa a l'aire i roncant.

Quan m'aixecat m'he posat al sol, com les sangrantanes perquè els músculs s'escalfessin una mica, i desprès dinar amb una mena d'angoixa potser deguda a la calor que fa.

Desprès de dinar una mica de PC i desprès m'he xitat al llit a llegir Millenium 2 fins que cap allà les sis i mitja han començat les “patadetes”, m'he posat el banyador i mitja horeta d'exercicis a la piscina que tenia l'aigua bastant tebi ona. Bona dutxa amb aigua ben calenta i a escriure aquest TBO.

Han banyat l'Alma i la pitusa fot un escàndol quan la despullen i quan la treuen de l'aigua, pero quan esta dins fa patxoca com riu. Li he filmat una mica amb el telefon. Coses d'avis

No hay comentarios: