04 agosto 2009

MI VIDA EN UN BLOGG

Avui es dimarts 4 d'agost,m'he despertat abans de les 9 d'el mati i he mandruleixat fins les 10 escoltant icatfm. Un cop llevat, felis felis i esmorçat he fet una mica de estiraments amb les gomes asegut al sol i escoltant una mica de musica amb l'ipod. Com estic acabant El violin del diablo he anat baixant algunes de les peces musicals que alli parlen i estic disfrutan d'el llibre i la musica de Paganini, Tartini, Brückner, Rachmaninov....... Per cert ¿sabeu de que conec la musica de Brückner? pues de l'Alfonso Guerra que fa uns quans anys hen una entrevista va dir que el volia difondre per Espanya , vaig comprar un CD i hem va agradar molt el seu estil wagneria. Per cert he comprat a itunes unas peces( obertures sobre tot) de Wagner que estan força be de preu i de musica ja sabeu WAGNER.

Despres m'he ficat a la pisci i he fet 45 minuts de exercicis a fons per lo que ara estic una mica cansat de potes. Hem dinat i m'he possat estes al llit a llegir una revista i s'he ha caigut l'historia demun del nas, be hi pessat unes cuantes figas que voleu que os digui

Ahir mentres xafaneixaba fados per youtube vaig trobar un conjunt "Deolinda" que fa una musica portuguesa bastant mix que hem sembla menys trista que els fados. Perdó Jaume si ho llegeixes , ja se que no es trista pero..........

La menuda es un solet i no mes marraneixa quan te gana o algun petarro que li triga en sortir, fa un goig veurala dormir o despertar estironantse al moises. El gos, el Scotty, quan la veu comença a vellugar la cua amb molta alegria i no para fins que li deixan possar el nas a la cameta o al peuet de l'Alma. Quan la sent plorar borda avisantnos del fet.

No hay comentarios: