19 marzo 2009

MI VIDA EN UN BLOG

Ayer por la mañana como buen miércoles me fui a tomar el café con los jubilatas fecsianos y por una vez no arreglamos ni FECSA, ni el mundo nos dedicamos a tener accesos de nostalgia de cuando uno era aprendiz, el otro trabajaba en un astillero, o en una minas o haciendo de radiofonista y pasamos un buen rato con el si no fos y varios
Por la tarde machaque de David con remate en el vibro power pero en plan “no quiero romperte”. Me sento en una silla y con los pies sobre la plataforma con tres sesiones de un minuto cuidando la prótesis de cadera ya que de pie sobre la pataforma ( en bipedestación) podía sufrir daños

Pensaba cuando por la noche escuchaba a Joan Baez cantando El Cucurrucucu, No nos moverán, trozos de Wodstok, etc que además de nosotros había cambiado todo aunque conservábamos algún rinconcito donde guardábamos además de recuerdos algunas ideas esenciales de las de antes , pero al escuchar las noticias de las cargas me di cuenta de que había cosas en las cuales estaba errado, pare la radio y como buen aburguesado me conecte el mp3 y continue escuchando a la Baez y Ainhoa Arteta. Quizas os reconoceis

Hoy urbanos a caballo,mosos, intermitentes, audis,
Estaba esta mañana en la cama escuchando las opiniones de los contertulios de Hoy por hoy en la SER sobre la carga policial contra estudiantes,periodistas y provocadores y he sentido varias cosas: pena, nostalgia y cabreo todo por partes.
Pena por la actuación del personal de los mossos en los cuales algunos garbanzos negros ,que están detrás de los de la porra, con mando se creen que están en Marruecos sacudiendo a todo lo que se menea y esto no lo cambiara la democracia porque es el instinto deshumano.
Nostalgia porque en alguna ocasión yo fui joven, estudiante y corria delante de los grises ( alguno me midio la espalda desde el caballo con la pixa de toro) y reinvindicaba cosas como el sindicato libre de estudiantes, no llevar boinas ridículas de colores, etc y podía correr cosa que ahora no puedo.
Cabreo porque todos manipulan a todos en todos los sentidos. Esta sacudida tiene mas bulla porque han sacudido a periodistas. ¡Ah! Amigos el corporativismo. Y cuando digo manipulan el otro dia me baje unos apuntes de una com de estudiantes, habitualmente me descargo apuntes de historia de ella, en el cual explican como hacer piquetes y que estos acojonen a los esquiroles.

“Salutacions:

Com tots sabeu, la setmana que ve, 4 dies lectius (dilluns, dimarts, dimecres i dijous) amb la possible amplicació segons la marxa de la vaga del divendres, es suspendran les classes, entregues de treballs, examens etc, i es rependran amb tota normalitat quan s'acabi la vaga, tranquils, que no us suspendran si no podeu fer un examen que ningú farà i que s'aplaçarà, bé això és de logica crec, ni el més alcoholic dels professors s'atreviria a suspendre ningú si ningú aconsegueix fer-lo... tenen unes ratios de notes a complir...

Després, el procediment és simple, abans de la primera classe, uns quants piquets, barrarem l'entrada principal amb una taula, uns es ficaran a sobre, i els altres, entre ells jo, comunicaran a la gent que les classes s'han suspes per lluitar contra bolonya. El 90% de la gent, sudarà, ja que, o ja ho sabrà i no haurà vingut, o al veure el panorama fotrà el camp (com han de fer)

Calculo que un 10% com a MOLT, donarà una mica pel sac intentant passar, llavors els piquets no els deixarem passar de la manera com es juga a basquet, un tio et cobreix, i si avances xoques amb ell, tot i que el piquet MAI anirà a xocar amb tu, seràs tu qui vols passar per sobre del piquet, i ell simplement farà de mur.

Al veure aquest panorama, la immensa majoria, també sudaran i marxaran... i només molt pocs, insistiran en que volen passar.

Si la persona que vol passar va de bones, una piqueta (perquè les piquetes són més simpàtiques que els piquets), s'acostarà a fotre un rotllo interminable a la persona que vol passar, i es quedaran debatint eternament fins que la persona per esgotament fotrà el camp.

I per últim cas, un percentatge molt petit, posem 20 persones en tota la facultat, anirà de males, i no se la deixarà passar en primera instancia, aquesta persona haurà d'insultar i empentar els piquets, els quals es limitaran durant uns 15 minuts a escridassar i dir de tot a aquesta persona com a resposta a les seves males maneres, i aquesta persona, al ser subnormal, se la deixarà passar (però ja són ganes que t'escridassin i et vacilin durant 15 min xD)... calculo que aquestes 20 persones entre tota la facultat, entraran, veuran tot buit, si es troben el professor els dirà que no li poden fer classes particulars sense la resta, i tornaran a sortir per on han entrat (amb una nova escridassada dels piquets que l'han deixat passar)

Amb tot això, crec que la vaga serà un èxit, en el sentit almenys que les classes no es realitzaran.

La filosofia del piquet i la seva metodologia són molt fàcils d'entendre, si tu parles, el piquet parla, si tu insultes, el piquet insulta, si tu et tires a sobre del piquet intentant passar a empentes, el piquet empenta, si tu agredeixes un piquet, el piquet t'agredeix a tu.

Vaja, res que no entenguéssiu de petits quan us portaven al túnel del terror del tibidabo i us deien: "recuerden caballeros, no toquen a nadie y nadie les tocará a ustedes"

I si algú té més dubtes que me'ls comuniqui en aquests mateix post, aviso que les valoracions negatives de la vaga del pal: "no teniu dret a fer això, tinc dret a ser un esquirol si vull" i collonades d'aquestes, no seran escoltades, digueu-li a la Mire que té més paciencia que jo.”

Hoy por la mañana, jueves ,Betula casi me ha echado de casa con lo cual he cogido las llaves del buga y he bajado al parking comprobando que el cianocrilato había cumplido su misión en el retrovisor izquierdo, salida sin problemas, Font del Gat, Miramar, Cinturon del litoral, salida Bac de Roda, aparcamiento en la explanada de la Mar Bella y tomar el sol un poco.

Lateral del cinturón, Paseo de Circunvalacion, Pza Palacio,Montjuic por Paseo Exposicion a Rius y Taulet, Paral-lel, parking y a la primera holgado. El lunes tendría muy mal dia



Me ha llamado la atención unas cosas: podemos abaratar el coste de los coches quitando el intermitente porque no los usa casi nadie, la Guardia Urbana a caballo, nena y nen en parejas, ¡ que puñeflas hacen en la calle si parecen l@s niñat@s que paseaban tomando el sol a caballo por el lateral de la Diagonal cuando yo era crio!.

Y recordando aquello de Juvenal " quien vigila a quien vigila" :una patrulla de mossos situado en Isabel II frente a la LLotja en el carril izquierdo al abrir el semáforo gira a la Via Layetana cerrando a todos, sin intermitente, ni sirena y a 40 km por hora.

1 comentario:

jaume dijo...

Molt bo el post, a veure si se'm suavitzen les setmanes i puc passar pel 101.
salut.
jaume